Au Pair w San Francisco, California od 29.08.2011

sobota, 18 sierpnia 2012

To znowu ja!

Moja dluga nieobecnosc spowodowana brakiem komputera od kwietnia w koncu sie skonczyla! Przyznam sie, ze posiadam komputer juz od prawie dwoch tygodni, ale moje lenistwo nie mialo konca. W pewnym momenci zapomnialam o posiadaniu bloga, ale jezeli nadrobie zaleglosci, sama bede miala pamiatke na przyszlosc;)

Z nowosci o ktorych chcialabym sie juz teraz pochalic, to zdecydowalam sie przedluzyc swoja amerykanska przygode o kolejny rok i zostaje z ta sama rodzina w San Francisco. Na poczatku zastanawialam sie nad zmiana rodziny i wyjechaniem do jakiegs innego stanu, ale....no wlasnie tych "ale" jest mnostwo. Ta rodzina jest naprawde fajna, a nigdy nie wiadomo jaka bylaby nastepna. Poza tym teraz mieszkam z jednym z najfajniejszych miast w Ameryce i tuz tez nie byloby pewnosci czy nie trafloby mi sie wyjechac gdzies po srodku niczego, do miejsca w ktorym nudzilabym sie jak mops.

Dwa tygodnie temu tez wrocilam z Polski, gdzie spedzila szczesliwie niecale dwa tygodnie. Nie wyobrazalam sobie zostac tutaj na dwa lata i nie odwiedzic rodziny i znajomych w domu. Wycieczka do domu kosztowala mnie fortune ze wzgledu na wakacje, ale bylo warto poswiecic sie i zaoszczedzic te pieniadze. W Polsce zzupelnie zapomnialam o moim zyciu w San Fran, tak jakbym nigdy tam nie mieszkala. A w dodatku nie wylatywalam z taka wielka ochota jak to robilam prawi rok temu.

5 komentarzy:

  1. Ooo fajnie, że jesteś z powrotem ;) ja jeżeli się też zdecyduje przedłużyć pobyt to też nie wyobrażam sobie, że miałabym nie przylecieć do domu..ale przede mną jeszcze trochę czasu do namysłu bo dopiero 10 września wylatuje z Polski ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe, no rzeczywiscie masz jeszcze duzo czasu do namyslu;) udanego au pair'skiego roku zycze ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że postanowiłaś przedłużyć swój pobyt i dobrze zrobiłaś zostając u tej samej rodzinki, bo nigdy nie wiadomo jaka mogłaby Ci się natrafić..Życzę powodzenia i mam nadzieję, że nie zapomnisz o swoich czytelnikach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się - czy widzisz powrót do Polski na stałe? Czy jednak już za bardzo zakochałaś się w SF/US?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracam do Polski! Na pewno, tu mi sie bardzo podoba, ale raczej na au pairskich warunkach. Ostatnio duzo razy to tlumaczylam, ale nie podoba mi sie system tutaj. Jednakze jak mozna zauwazyc jestem niezmiernie zadowolona, ze mam okazje pomieszkac tu przez jakis czas.

    OdpowiedzUsuń