Au Pair w San Francisco, California od 29.08.2011

wtorek, 16 sierpnia 2011

Mój Pre-Departure Project

Z serii przygotowań do wielkiego dnia ;). Wyjeżdżając z Au Pair Care jesteśmy zmuszeni zrobić Pre- Departure Project. Zastanawiając się jak go zrobić w całym internecie nie mogłam znaleźć żadnego przykładowego projektu., co nie powiem, że ułatwiłoby mi bardzo pracę. Korzystając z wskazówek postanowiłam się nie przepracowywać za bardzo, bo i tak wyląduje w koszu po szkoleniu, albo zakurzy się na półce u Hostów. Postanowiłam jednak podzielić się swoim projektem, może ktoś inny przygotowujący tą pracę skorzysta z tego, co ja zrobiłam.

Pozwoliłam sobie ściągnąć pomysł na tytułową stronę od Insuli, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko.








Chciałabym także złożyć specjalne podziękowania dla Wikipedii i innej angielsko języcznej strony o Polsce, z których korzystałam. Może projekt nie jest najlepszy, najładniejszy ani nie zawiera wszystkiego, co powinno w nim być. Ominęłam też celowo część o Hostach, szczerze... nie chciało mi się. Zmieniać nic nie mam już zamiaru, bo czas leci szybko, a mi zostało jeszcze sporo do zrobienia przed wyjazdem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz